Menü

Kerékpár üzembe helyezés

Hogyan kapod meg a nálunk vásárolt kerékpárt?


A Bringa Bázis kerékpárüzletben vásárolt vagy a www.bringabazis.hu weboldalon rendelt kerékpárt minden esetben üzembe helyezve adjuk át, illetve kézbesítjük.

A kerékpárhoz érvényesített garanciafüzetet kapsz, így teljeskörű gyártói garanciával fogsz rendelkezni.
A gyártó garanciát csak szakszervizben üzembe helyezett kerékpárra vállal. 


Üzletben vásárolt kerékpár

Az üzletünkben vásárolt kerékpárokat összeszerelvel, üzembe helyezve adjuk át neked, érvényesített garanciafüzettel.
Az igényeidnek megfelelő beállításokat (nyeregmagasság, kormánymagasság) kérésed alapján elvégezzük, a választott kiegészítőket, alkatrészeket lecseréljük, illetve felszereljük.
Természetesen hasznos tanácsokkal is ellátunk a használat és a karbantartás kapcsán!

 

Online rendelt, kiszállított kerékpár

Kiszállítás kérése esetén a kerékpárokat szintén üzembe helyezzük, a garanciafüzetet kitöltjük és hitelesítjük.

A futárszolgálatok azonban kizárólag dobozban tudják szállítani a kerékpárokat, így a csomagméret szabályozása miatt pár alkatrészt el kell forgatnunk vagy ki kell vennünk (a kormányt elforgatjuk vagy kiszereljük, a pedálokat és az első kereket  kivesszük). A nagyméretű city kerékpárok csomagtartóját és sárvédőjét is leszereljük, amennyiben a doboz szabályos zárásához ez szükséges.

A szállítás miatt elforgatott vagy kiszerelt alkatrészeket a csomagolás eltávolítása után te is könnyedén helyreállíthatod pár perc alatt. 

Az alábbi feladatokat szükséges elvégezned:

  • Kormány visszahelyezése / elforgatása 
    Szerszám: 5-ös vagy 6-os imbuszkulccsal

     
  • Pedálok betekerése 
    Figyelj!: A pedálok bal és jobb menetesek.
                 A jobb oldali pedált (R-right jelzésű pedál) jobbra kell tekerni.
                 A bal oldali pedált (L-left jelzésű pedált) balra kell tekerni. 
    Szerszám: 15-ös villáskulcs vagy pedálkulcs
    A helytelen meghúzásból származó menetszakadásért nem tudunk felelősséget vállalni.

     
  • Első kerék visszahelyezése
    Gyorszáras kerék: Kerék visszahelyezése nem igényel szerszámot, gyorszárat kell meghúznod.
    Imbuszos kerék: 15-ös villáskulcs szükséges a meghúzáshoz.
    V-fék esetén: Az első kereket úgy állítsd be, hogy a féktest a villa előtt legyen.
    Tárcsafék esetén: A tárcsafék ugyanazon az oldalon legyen, mint a hátsó keréknél.

     
  • Sárvédő, csomagtartó visszahelyezése
    A mellékelt csavarokkal rögzítsd a vázon lévő furatokhoz.

     

Ha bizonytalan vagy, hogy a fenti munkákat el tudod végezni, vagy nem rendelkezel a szükséges szerszámokkal, bátran fordulj egy kerékpár szakszervizbe, ahol segítenek neked, hogy minél előbb használni tud a kerékpárodat. 

Mire figyelj, hogy érvényes legyen a garanciád?

  • Rendelkezz érvényesített garanciafüzettel!
     
  • A legtöbb gyártó előírja a garancia érvényességének feltételeként, hogy időközönként ellenőriztesd a kerékpárodat szakszervizben, és a szükséges karbantartásokat végeztesd el, melyet a garanciafüzetben a szakszerviznek igazolnia kell.
    A gyártói igényeket a garanciafüzet tartalmazza.

     
  • Szinte minden gyártónál előírás az első kötelező szerviz.
    A kerékpárt 1 hónap, vagy kb. 100 km után szervizbe kell vinni, mivel az első használatok során a bovdenek megnyúlnak és a csavarok is meglazulhatnak.
    A nálunk vásárolt kerékpárok első garanciális átvizsgálását térítésmenetesen vállaljuk üzletünkben.

     
  • A gyártók egy része kiterjesztett vázgaranciát biztosít a kerékpárra, amelyiben a gyártói vagy a megjelölt honlapon regisztrálsz.
    Erről a garanciafüzetben részletes tájékoztatást talász.

Mi a garanciakezelés menete?

A garanciális igényedet minden esetben csak az eladónál, üzembe helyezőnél tudod érvényesíteni.

  • A garanciális problémát mindenképpen jelezd nekünk e-mail-en (info@bringabazis.hu) vagy telefonon.
    Amennyiben szükséges pár fotót fogunk kérni a hibáról, a problémás alkatrészről.

     
  • Amennyiben a hiba elhárítás nem igényel különösebb szakértelmet és cserét, megpróbálunk első körben telefonon vagy e-mail útján segítséget nyújtani.
     
  • Ha a hiba nem javítható, és garanciális körbe tartozik az alkatrész, akkor az egyeztettek alapján a kerékpárt vagy az alkatrészt vissza kell hoznod az üzletünkbe, ahol orvosoljuk a problémát.
    Természetesen a problémával másik szakszervizhez is tudsz fordulni, azonban díjmenetes garanciális javításra kizárólag az üzletünkben vagy jogosult.

 

Keresés