Hogyan kapod meg a nálunk vásárolt kerékpárt?
A Bringa Bázis kerékpárüzletben vásárolt vagy a www.bringabazis.hu weboldalon rendelt kerékpárt minden esetben üzembe helyezve adjuk át, illetve kézbesítjük.
Ez alól az alábbi kerékpármárkák kivételt képeznek: Hauser
Ezeket a márákákat csak különdíj ellenében helyezzük üzembe, melyet minden esetben a termékoldalon tudsz kiválasztani.
A kerékpárhoz érvényesített garanciafüzetet kapsz, így teljeskörű gyártói garanciával fogsz rendelkezni.
A gyártó garanciát csak szakszervizben üzembe helyezett kerékpárra vállal.
Üzletben vásárolt kerékpár
Az üzletünkben vásárolt kerékpárokat összeszerelvel, üzembe helyezve adjuk át neked (kivéve: Hauser), érvényesített garanciafüzettel.
Az igényeidnek megfelelő beállításokat (nyeregmagasság, kormánymagasság) kérésed alapján elvégezzük, a választott kiegészítőket, alkatrészeket lecseréljük, illetve felszereljük.
Természetesen hasznos tanácsokkal is ellátunk a használat és a karbantartás kapcsán!
Online rendelt, kiszállított kerékpár
Kiszállítás kérése esetén a kerékpárokat szintén üzembe helyezzük, a garanciafüzetet kitöltjük és hitelesítjük.
A futárszolgálatok azonban kizárólag dobozban tudják szállítani a kerékpárokat, így a csomagméret szabályozása miatt pár alkatrészt el kell forgatnunk vagy ki kell vennünk (a kormányt elforgatjuk vagy kiszereljük, a pedálokat és az első kereket kivesszük). A nagyméretű city kerékpárok csomagtartóját és sárvédőjét is leszereljük, amennyiben a doboz szabályos zárásához ez szükséges.
A szállítás miatt elforgatott vagy kiszerelt alkatrészeket a csomagolás eltávolítása után te is könnyedén helyreállíthatod pár perc alatt.
Az alábbi feladatokat szükséges elvégezned:
- Kormány visszahelyezése / elforgatása
Szerszám: 5-ös vagy 6-os imbuszkulccsal
- Pedálok betekerése
Figyelj!: A pedálok bal és jobb menetesek.
A jobb oldali pedált (R-right jelzésű pedál) jobbra kell tekerni.
A bal oldali pedált (L-left jelzésű pedált) balra kell tekerni.
Szerszám: 15-ös villáskulcs vagy pedálkulcs
A helytelen meghúzásból származó menetszakadásért nem tudunk felelősséget vállalni.
- Első kerék visszahelyezése
Gyorszáras kerék: Kerék visszahelyezése nem igényel szerszámot, gyorszárat kell meghúznod.
Imbuszos kerék: 15-ös villáskulcs szükséges a meghúzáshoz.
V-fék esetén: Az első kereket úgy állítsd be, hogy a féktest a villa előtt legyen.
Tárcsafék esetén: A tárcsafék ugyanazon az oldalon legyen, mint a hátsó keréknél.
- Sárvédő, csomagtartó visszahelyezése
A mellékelt csavarokkal rögzítsd a vázon lévő furatokhoz.
Ha bizonytalan vagy, hogy a fenti munkákat el tudod végezni, vagy nem rendelkezel a szükséges szerszámokkal, bátran fordulj egy kerékpár szakszervizbe, ahol segítenek neked, hogy minél előbb használni tud a kerékpárodat.
Mire figyelj, hogy érvényes legyen a garanciád?
- Rendelkezz érvényesített garanciafüzettel!
- A legtöbb gyártó előírja a garancia érvényességének feltételeként, hogy időközönként ellenőriztesd a kerékpárodat szakszervizben, és a szükséges karbantartásokat végeztesd el, melyet a garanciafüzetben a szakszerviznek igazolnia kell.
A gyártói igényeket a garanciafüzet tartalmazza.
- Szinte minden gyártónál előírás az első kötelező szerviz.
A kerékpárt 1 hónap, vagy kb. 100 km után szervizbe kell vinni, mivel az első használatok során a bovdenek megnyúlnak és a csavarok is meglazulhatnak.
A nálunk vásárolt kerékpárok első garanciális átvizsgálását térítésmenetesen vállaljuk üzletünkben.
- A gyártók egy része kiterjesztett vázgaranciát biztosít a kerékpárra, amelyiben a gyártói vagy a megjelölt honlapon regisztrálsz.
Erről a garanciafüzetben részletes tájékoztatást talász.
Mi a garanciakezelés menete?
A garanciális igényedet minden esetben csak az eladónál, üzembe helyezőnél tudod érvényesíteni.
- A garanciális problémát mindenképpen jelezd nekünk e-mail-en (info@bringabazis.hu) vagy telefonon.
Amennyiben szükséges pár fotót fogunk kérni a hibáról, a problémás alkatrészről.
- Amennyiben a hiba elhárítás nem igényel különösebb szakértelmet és cserét, megpróbálunk első körben telefonon vagy e-mail útján segítséget nyújtani.
- Ha a hiba nem javítható, és garanciális körbe tartozik az alkatrész, akkor az egyeztettek alapján a kerékpárt vagy az alkatrészt vissza kell hoznod az üzletünkbe, ahol orvosoljuk a problémát.
Természetesen a problémával másik szakszervizhez is tudsz fordulni, azonban díjmenetes garanciális javításra kizárólag az üzletünkben vagy jogosult.